Niemand maakt beter en goedkoper reclame dan een tevreden klant.

Winkel, bank, autodealer, voetbalstadion, hotel, restaurant, bioscoop of 
kapsalon, voor iedere organisatie die tevreden klanten wil kunnen wij de (verkoop)kwaliteit van medewerkers inzichtelijk maken. Het maakt niet uit of  u veel of weinig medewerkers heeft, meerdere vestigingen of juist één, wij gaan graag enthousiast voor u aan de slag.

Wij hebben veel ervaring in mystery visits maar ook in mystery e-mails en mystery calls in alle branches.

Weet u:
*hoe welkom uw klant zich voelt?
*hoe goed uw klant zich geholpen voelt?
*en of uw klant zich daarbij serieus genomen voelt?
*of afspraken die u met uw medewerkers maakt worden nagekomen?
*of het trainen van medewerkers het gewenste effect heeft?
 
Het is een feit dat een ontevreden klant zijn slechte ervaringen graag deelt met vrienden en familie maar niet met u! Meer dan de helft van de ontevreden klanten komt helaas überhaupt niet bij u terug. Samen kunnen we hier iets aan doen.


 


Over ons
Voor U
Werkwijze
Rapportage
Voordelen
Kosten
Mysteryshoppers
Algemeen

Site Map