stz_logows



Checklist

Onze kwaliteitsonderzoeken zijn maatwerk. In samenspraak en naar uw normen, waarden en verwachtingen wordt een checklist en een script opgesteld. Deze zijn het uitgangspunt voor de mystery clients die uw organisatie bezoeken, bellen of e-mailen. De checklist bevat voornamelijk gesloten vragen, gericht op feitelijke gedragingen en omstandigheden. Ter ondersteuning zullen enkele open vragen worden gebruikt. 

Mystery clients doen zich voor als doorsnee klanten maar observeren ondertussen kritisch. Ze hebben immers een belangrijke opdracht. Zo letten zij op klantvriendelijkheid, klantgerichtheiddeskundigheid. Daarnaast kan een bedrijfsformule onder de loep worden genomen. 

De mystery clients kunnen ook, gekoppeld aan een mystery visit, een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. Er zal dan discreet en buiten het gezichtsveld van uw medewerkers bij een aantal echte klanten een kort interview worden afgenomen.  Weet u of uw klant tevreden is over de kwaliteit van dienstverlening van uw organisatie? 

  



Over ons
Voor U
Werkwijze
Rapportage
Voordelen
Kosten
Mysteryshoppers
Algemeen

Site Map